گردنبند فیروزه AV087

تومان ۹۶۵,۰۰۰

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

فیروزه سنگی خوش یمن است و در گذشته به آن پیروزه می گفتند، زیرا باعث پیروزی می باشد. این سنگ ارزشمند، با قدمتی چند هزار ساله اثرات بسیاری بر روی جسم و روح دارد. از جمله ی این خواص می توان به تقویت قلب، دستگاه تنفسی، چشم ها، گردش خون، گلو، معده و کبد اشاره کرد.

فیروزه باعث شادی و نشاط در افراد غمگین و افسرده می شود. فیروزه برای افزایش اعتماد به نفس و در امان ماندن از چشم زخم بسیار مفید بوده و نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از شخص دور می کند و حتی می تواند جاذب نیروهای مثبت باشد. همچنین باعث آرامش قلب و استجابت دعا می شود.

مواد تشکیل دهنده فیروزه آلومینیم، مس، منگنز، اکسید آهن و آب می باشد. رنگ جذاب و آبی این سنگ گرانبها به دلیل وجود عنصر مس است. هر چه میزان مس موجود در سنگ بیشتر باشد، آبی آن بیشتر و به رنگ آبی آسمانی خواهد بود. تفاوت رنگ فیروزه به علت نسبت آهن به مس موجود در آن است.

فیروزه در مناطقی چون ایران، تبت، چین، مصر و جنوب غربی آمریکا به دست می آید و به رنگ‌های آبی، آبی مایل به سبز و سبز می باشد. مرغوبترین و گرانبهاترین فیروزه دنیا، فیروزه نیشابور است.

نگین فیروزه این مدال آویز زیبا به دست استاد فیروزه تراشی فروشگاه تخصصی فیروزه در کارگاه فیروزه تراشی نیشابور تراشیده و نصب شده است.

فیروزه سنگی زنده است و برای نگهداری و جلوگیری از مردن آن بایستی به دور از مواد شیمیایی، عطر، ادکلن، کرم، صابون و آب حاوی کلر قرار گیرد.

فروشگاه تخصصی فیروزه مرجع تخصصی فیروزه، با حذف کلیه واسطه ها، از کارگاه فیروزه تراشی نیشابور مستقیماً این مدال آویز فیروزه ارزنده را به شما عرضه می کند.

توضیحات تکمیلی

وزن 6.7 g
کد محصول

AV087

نقره

عیار

فیروزه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گردنبند فیروزه AV087”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تخفیف 3 درصدی
تخفیف 50 درصدی
تخفیف 5 درصدی
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 10 درصدی
تخفیف 15000 تومانی
تخفیف 5000 تومانی
تخفیف 7 درصدی
امروز خوش شانس نبودی!
تخفیف 15 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 10000 تومانی
شانس خود را برای دریافت جایزه از danhil.irامتحان کنید!
گردونه را بچرخانید و از ما هدیه دریافت کنید.

قوانین:کاربر گرامی:شما فقط یک بار مجاز به چرخاندن گردونه هستید.هدیه دریافتی از گردونه شانس، فقط به مدت 72 ساعت معتبر بوده و بایستی در این مدت استفاده گردد.